מיכל הקטנה וציפי שביט עוצרות את התנועה

השיבושים בנתיבי איילון הבוקר נגרמו בגלל שתי כוכבות קטנות במיוחד שגרמו להיסטריה גדולה

זמן צפייה: 00:51

הנהגים בכבישים של נתיבי איילון רגילים לתקלות ומהמרות שהם חווים בדרך כמו עבודות בכביש או שלטי הפרסומות הענקיים בכיכובן של דוגמניות מובילות כמו שלומית מלכה או בר רפאלי, אך הבוקר התנועה התעכבה ונעצרה בגלל שלט אחד ענקי ועליו שתי כוכבות קטנטנות במיוחד.

עוד ברשת סלבס

תומר קפון ומייקל לואיס לוהקו לסרט ההוליוודי "אנטבה"

מי הכוכבת הכי רווחית בעולם המוזיקה?

המיטב של קנדל ג'נר באינסטגרם

היי מותק! מיכל הקטנה, יובל המבולבל, ציפי שביט ושולה חן
היי מותק! מיכל הקטנה, יובל המבולבל, ציפי שביט ושולה חן

צוות המחזמר החדש לחג החנוכה "אופס הילדים התכווצו" בכיכובם של מיכל הקטנה, ציפי שביט, יובל המבולבל, מני ממטרה והזמרת האגדית שולה חן הגיע השכם בבוקר לנתיבי איילון לרגליו של השלט הענקי שנתלה לרגל תחילת מכירת הכרטיסים למופע החדש שיעלה בקרוב על הבמות ברחבי הארץ ובחג החנוכה.

 

התמונה הקבוצתית נערכה לרגל הורדת השלט ולכבוד המאורע התקבצו הכוכבים הגדולים לתמונה ומזכרת. מה שהם לא לקחו בחשבון הוא שההתקבצות הזוהרת תגרום להתרגשות בקרב הנהגים בכביש שראו בלייב את הגרסה הענקית והאנושית לכוכבים כמו שביט ומיכל הקטנה שלא הפסיקו להצטלם עם המעריצים ועוברי האורח במקום.

 

אחרי שההיסטריה נרגעה והשקט חזר לתנועה, הקבוצה התרכזה בהנצחת האירוע לצד מפיק המופע מאור מימון, כאשר על עמדת הצלם לא אחר מאשר בעלה של מיכל, איש העסקים ניר ויצמן שזנח את עיסוקיו הרבים כדי לפרגן לאשתו. זו אהבה!

 

content/uploads/2016/11/1-6.jpg' name='אפשר את השלט לבית?' desc='אפשר את השלט לבית?']

אופסי עצרנו את התנועה
אופסי עצרנו את התנועה
אפשר את השלט לבית?
אפשר את השלט לבית?