עומר אדם מתנצל ומפצה: "כל מי שרכש כרטיס, יוכל לקבל כרטיס חדש ללא עלות"

שלב הפיצוי: לאחר שהמעריצים המאוכזבים נשארו עם טעם מר מההופעה, ולאחר תגובה אנמית ולא מתנצלת, הבוקר (ראשון) עומר אדם מתנצל ומפצה את הקהל: "כשירדתי מהבמה הרגשתי אתכם מקסימום וכמובן שלא היתה לי כוונה שאף אחד יתאכזב"

 עומר אדם
עומר אדם | צילום: אורית פניני

סערת עומר אדם - שלב הפיצוי: הופעתו של עומר אדם בפארק הירקון שהתקצרה לכ-58 דקות גררה זעם ואכזבה בקרב המעריצים ששילמו ממיטב כספם. בשישי האחרון עומר פרסם פוסט המסביר את קיצור המופע וטען כי הוא בחר להביא אמן בינלאומי גדול כי רצה להביא חוויה מטורפת אך "היינו צריכים לעמוד גם בחוקים של זמני הופעות בפארק הירקון, מבחינתי הייתי שמח לשיר איתכם כל הלילה".

כתבות נוספות בתרבות ובידור:

כעת הוא מפרסם פוסט תגובה נוסף בו הוא מתנצל ומציע פיצוי לכל אותם המעריצים שחזרו הביתה מאוכזבים: "כשירדתי מהבמה הרגשתי אתכם מקסימום וכמובן שלא היתה לי כוונה שאף אחד יתאכזב.
אבל השעה 23:00 זה חוק! המוסיקה צריכה להיפסק כי יש דיירים שמתגוררים סביב הפארק! ביחד עם כל אנשי ההפקה שלי שגם הם מרגישים תסכול רב אחרי חודשים של הכנות החלטנו ככה: אנחנו פותחים כמה מופעים (נעדכן בהמשך איפה), כמו שאנחנו אוהבים, בהם נוכל לשיר יחד ואוכל לראות אתכם איתי. אז כל מי שרכש כרטיס והיה בהופעה והתאכזב (וגם כל מי שרכש, היה ולא התאכזב) יוכל לקבל כרטיס חדש ללא עלות", כתב אדם בפוסט.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Omer Adam (@omeradam)

"אני חלק מכם ואתם ממני וכמו שעד היום לא אכזבתי (אני מקווה) אני לעולם לא אאכזב, נקודה!. אנחנו נשקיע את הנשמה ונבנה לכם ליין אפ שגם נצחק וגם נבכה. אני מתנצל אם חלקכם התאכזבתם! נשבע באמאאאא ובאבאאאא שהייתה לי כוונה רק לשמח ולהפתיע אבל במדינתנו הקטנה והמיוחדת בסוף הכי טוב לנו איתנו!! ורק איתנו. מארגן הכל ומעדכן. ניפגש בקרוב, אוהב אתכם ❤️ עומר."