"בונה לכם את הבמה בידיים": עומר אדם מתכונן למופע הענק בפארק הירקון

רגע לפני שהוא עולה שוב לבמה הגדולה במדינה אל מול עשרות אלפי מעריצים בשבוע הבא, עומר אדם משתף בעמוד האינסטגרם שלו את ההתרגשות וההכנות למופע: "בונה לכם את הבמה בידיים, אז יש לי אישור לבקש מכם לשבור אותה" (לשבור במובן הטוב של המילה כמובן) - אז מי הייתה הראשונה להגיב לו בפוסט? אתם כבר יכולים לנחש

עומר אדם
עומר אדם | צילום: מתוך האינסטגרם של עומר אדם

עומר אדם, אולי הזמר המצליח ביותר בארץ בעשור וחצי האחרונים, חוזר ביום חמישי הבא לפארק הירקון שבתל אביב במופע ענק אל מול מעל ל-30 אלף מעריצים. לאדם זו תהיה הפעם השנייה שמופיע על הבמה הגדולה בישראל אחרי שכבר עשה זאת ב-2019, אי שם לפני הקורונה.

הזמר הישראלי יחבור במופע המדובר לכוכב הרגאטון האמריקני-פורטוריקני, ניקי ג'אם. שיתוף הפעולה בין שני הכוכבים החל לראשונה לפני כשנה כאשר הוציאו שיר משותף בשם "Dale Mami". בהפקה הבטיחו שתי הופעות של שני הזמרים באותו הערב.

עוד בתרבות ובידור:

כשבוע וחצי בדיוק לפני המופע הגדול, אדם פרסם בעמוד האינסטגרם שלו סדרת תמונות בהן הוא נראה כביכול משתתף בהקמת הבמה הגדולה בפארק, וכתב: "בונה לכם את הבמה ביידים, אז יש לי אישור לבקש מכם לשבור אותה 😉 בבקשה תתייגו את כל הלוחמים והלוחמות שמגיעים לחגוג איתנו ב-14.7".

הראשונה להגיב לאדם על הפוסט הייתה לא אחרת מאשר בת זוגו בחודשים האחרונים, הדוגמנית יעל שלביה, שכתבה בהתרגשות: "אמאל'ההה", והוסיפה 3 לבבות אדומים. נמסנו...

אז את מי מכם אנחנו הולכים לראות בהופעה?

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Omer Adam (@omeradam)