גל גדות וסטטיק הם הכוכבים שהכי חיפשתם השנה

לא סתם! סטטיק ובן אל, גל גדות ובר רפאלי הם בין הישראלים שהכי חיפשתם השנה?

זמן צפייה: 00:13

השנה מתקרבת לסיומה ואיתה גם סופם של סיכומי הסיכומים והרשימות החמות. לאחר שנחשפה רשימת הישראלים הכי מחופשים בגוגל, אנחנו שמחים להציג בפניכם את רשימת הסלבס המובילים של האנציקלופדיה האינטרנטית - ויקיפדיה. אז מי התברג במקום הראשון ומי בשני? אתם הולכים להיות מופתעים.

עמותת ויקימדיה, מפעילת ויקיפדיה בישראל ערכה סקירה שנתית של הערכים הכי מחופשים בישראל לשנת 2016, ואתם מקבלים אותה לפני כולם. את ראש הרשימה בישראל תופסת השחקנית וכוכבת "וונדר וומן" גל גדות, שהגיעה השנה לשיא עם 3,500 צפיות ביום בערך הישראלי שלה. ואילו הערך Gal Gadot בשפה האנגלית נקרא להשנה כ-4,666,132 פעם. אותך ערך הגיע למקום ה-57 ברשימת הדפים הנצפים בעולם.

מודה לכם! גל גדות ( Getty Images )
מודה לכם! גל גדות ( Getty Images )

את המקום השני תופס סטטיק, שעם בחירתו לתפקיד השופט ב"הכוכב הבא", הוא עלה מ-500 צפיות ל- 3,200 צפיות ביום. החצי השני שלו, בן אל תבורי הגיע בדיוק אחריו עם 2,000 צפיות ביום. ואי אפשר לסגור רשימה כזאת בלי בר רפאלי שכיאה למעמדה מספקת את הסחורה, עם 280  צפיות ביום בערך הישראלי של דוגמנית העל.

בהמשך הרשימה, נכנסים המנטורים של The Voice ישראל שעם עליית התוכנית קפצו הצפיות בערכים שלהם. אביב גפן זוכה ל- 121 קריאות ביום, אברהם טל ושלומי שבת ל-67 צפיות, מירי מסיקה ל-53 צפיות ומנחת התוכנית שלומית מלכה זוכה ל- 80 צפיות ביום.

תמיד בטופ (Getty Images)
תמיד בטופ (Getty Images)


עוד ברשת סלבס

כל הפרטים על חתונתם של אדוה דדון וגלעד שלמור

כל הפרטים על חתונתם של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר

פרסום ראשון: קרן מיכאלי בזוגיות חדשה

הבהלה לזהב: מדוע בוטחה מיכל אנסקי בכחצי מיליון שקל?

הישראלי שהפיק חתונה ב-40 מיליון דולר

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן