גל גדות על בוכריס: "איך אמורות להרגיש אלה שנפגעו ממנו?"

יממה אחרי הפרסום על הסדר טיעון עם ת"אל בוכריס שמואשם ב-17 עבירות מין, כוכבת "וונדר וומן", גל גדות תוקפת את ההחלטה

אם אתם צריכים עוד סיבה לאהוב ולהעריץ את האדמה עליה דורכת השחקנית והכוכבת הבינלאומית גל גדות, קבלו עוד סיבה. הכוכבת הבינלאומית מוכיחה פעם נוספת למה היא קרוצה מחומרים מהם עשויים כוכבים אמיתיים ונוקטת עמדה לא מתנצלת בפרשת תא"ל בוכריס.

 

גדות ניצלה את הפייסבוק הפרטי שלה וכתבה סטטוס זועם על החלטת הפרקליטות שהחליטה על הסדר טיעון המתגבש בהליך הגישור מול תא"ל (מיל') אופק בוכריס שמאשם בעבירות מין חמורות.  "הייתכן?!" פתחה גדות את הסטטוס הלוחמני "הוא הואשם ב17(!) עבירות מין ולא יירצה מאסר?"

 

גל גדות
גל גדות

גדות, המוכרת בעולם כ"וונדר וומן" לוחמת הצדק ואחד הסמלים הנשיים הגדולים בתרבות הפופ המודרנית, מוכיחה שהיא כנראה הראויה ביותר לתפקיד האייקון הנשי, הסטטוס האמיץ צבר תגובות אהודות ולייקים מקהל רב שחיבק את גדות על האומץ לדבר בנושא , בניגוד לקולגות המקומיות.

גדות המשיכה ועקצה: "העיקר שפרש בזמן מצה״ל שהפנסיה לא תיפגע.. לקרוא ולא להאמין. מפקד בכיר בצבא ההגנה של ישראל. איפה הצדק?"

 

כזכור, בפברואר האחרון הגישה חיילת ששירתה תחת פיקודו של בוכריס בתקופת שירותו כמפקד חטיבת גולני תלונה שהובילה לפתיחת חקירת מצ"ח נגדו בחשד לאונס, בוכריס הכחיש את החשדות המיוחסות לו. אך ביולי האחרון  הגיש נגדו הפצ"ר תא"ל שרון אפק כתב אישום, בעבירות אונס, מעשה סדום, מעשה מגונה והתנהגות שאינה הולמת, בחיילת וקצינה ששירתו תחת פיקודו. כשבוע לאחר מכן,  פרש בוכריס מצה"ל והודיע שינהל את המערכה על חפותו כאזרח.

Getty Images
Getty Images

 

גדות, 31 המשיכה וכתבה בסטטוס "איך אמורות להרגיש אלה שנפגעו ממנו?! איך אמורות להרגיש אחרות שנפגעו מאחרים שרואות איך מערכת הצדק מתפקדת?!? פשוט מרתיח!"

כזכור, אמש  פורסם כי התגבשה עסקת טיעון בה בוכריס יודה בקיום יחסי מין ויואשם רק בבעילה אסורה בהסכמה, כאשר סעיף האונס יוסר מכתב האישום. עונשו יהיה הורדה בדרגה ולא יכלול מאסר.

ההכרעה הסופית צפויה להיות בידיה של השופטת בתיק, תא"ל אורלי מרקמן, שתתבקש על ידי הפרקליטות הצבאית לאשר את ההסדר.

 

מדובר צה"ל טרם נמסרה תגובה

Getty Images
Getty Images

 

עוד ברשת סלבס

פרסום ראשון: הפרידה הדרמטית של מייקל לואיס

כריס מרטין בסיור לוקיישנים בישראל 

בגיל 44: גלית גוטמן בהלבשה תחתונה 

צפו בתיעוד: משה פרץ בעבודות שירות 

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן