גל גדות מדברת על הנשיקה הראשונה שלה

הוונדר וומן הישראל בראיון מיוחד למגזין W מדברת על ההתאהבות הראשונה וחושפת שמעולם לא רצתה להיות מלכת יופי

זמן צפייה: 00:14

על השער של הגיליון האחרון של מגזין W היוקרתי, תוכלו למצוא את הכוכבת ההוליוודית - ישראלית גל גדות שמקדמת כמובן את "וונדר וומן" בכיכובה שעתיד לצאת ביוני הקרוב. בנוסף לכתבה על הסרט החדש, תוכלו להנות גם  מסדרה של תמונות מרהיבות של גדות.  בנוסף, מתלווה אליה סרטון וידאו מהפנט ואינטימי בו גדות מדברת על נושאים אישיים בפתיחות ובכנות נוגעת ללב.

וונדר וומן על השער של מגזין W
וונדר וומן על השער של מגזין W

צילום: Craig Mcdean, מגזין W

כשנשאלה על הנשיקה הראשונה שלה ענתה השחקנית (בתרגום חופשי מאנגלית): "זה לא היה כל כך רומנטי. זה היה במועדון עם בחור שאפילו לא היו לי רגשות אליו. אבל כל החברות שלי כבר התנשקו, הייתי בת 16 וזה היה הזמן הנכון. אז פשוט עשיתי את זה. הלכתי עם הזרם".

הורסת את הבריאות. גדות
הורסת את הבריאות. גדות

עוד היא מדברת בראיון המצולם על אהבתה למדונה, בעיקר בשנות ה-80 ו-90, על הסרט הראשון שאהבה ("הנסיכה הקסומה") על הטענות נגד הליהוק שלה כוונדר וומן ("זה רק בגלל שהציצים שלי קטנים מדי") ועל תחרות מלכת היופי בה קטפה את המקום הראשון  למרות שממש לא רצתה לזכות בה. צפו בוידאו המלא:

[youtube_embed youtube_id='ituTGKo986A']

בראיון הכתוב מספרת גדות על האודישן הראשון לתפקיד הנחשק של גיבורת העל: "כשנבחנתי לראשונה ל"באטמן נגד סופרמן" לא ידעתי שאני נבחנת לתפקיד של וונד וומן. הבמאי זאק סניידר ביקש ממני להיבחן מול המצלמה. זה היה עינוי. הם הסתכלו על שש או שבע בנות והיינו כל אחת בתא נפרד. אמרנו לנו להישאר בפנים עד שייקראו לנו. ההמתנה היא האוייב מספר 1! ואני יצאתי מדעתי. אז החלטתי להאזין לביונסה. התחלתי לרקוד וגירשתי את החרדה ממני. תודה לך ביונסה!"

צפו בתמונות נוספות של גדות שצולמו על ידי צלם האופנה הידוע Craig Mcdean:

0517.w.CM.cover.gal.lo
0517.w.CM.cover.gal.lo2
0517.w.CM.cover.gal.lo3
0517.w.CM.cover.gal.lo5
0517.w.CM.cover.gal.lo6

עוד ברשת סלבס:

תפקיד התאטרון הראשון של נועה קירל

מייקל לואיס חושף גוף מלא בקעקועים

קייטלין ג'אנר חושפת: עברתי את הניתוח