לידיעת יובל דיין: זו התגובה הרשמית של ארה"ב ללחיצת היד שלא הייתה

לחיצת היד שלא הייתה בין נשיא ארצות הברית ביידן לבין יובל דיין הפכה במהרה לסערה ברשתות, והיום בתקווה לסיים את הסיפור מאחורינו, צילם שגריר ארצות הברית בישראל מסר מצולם לזמרת: "נשיא ארצות הברית מעריך מאוד את הופעתך בפניו ואת זה שהיית נאמנה לדת שלך"

זמן צפייה: 00:28

סערת יובל דיין מגיעה לסיומה: השגריר האמריקאי תומאס ניידס צילם היום (שלישי) מסר ליובל דיין על הופעתה בפני נשיא ארה״ב ביידן יחד עם רן דנקר בשבוע שעבר: "נשיא ארצות הברית מעריך מאוד את הופעתך בפניו ואת זה שהיית נאמנה לדת שלך ולדרכך"

כתבות נוספות בתרבות ובידור:

כזכור, בסיום הופעתם של רן דנקר ויובל דיין בבית נשיא המדינה יצחק הרצוג, ניגש נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן להודות להם, אך בעוד דנקר השיט את ידו, יובל דיין הסתפקה בקידה - למרות ידו המושטת של ביידן, מאחר והיא שומרת נגיעה.

יובל דיין
יובל דיין | צילום: יובל בניאן

לחיצת היד שלא הייתה הפכה במהרה לשיחת היום ברשתות וגררה את דיין להגיב :"לא הייתה לי חלילה כל כוונה לפגוע אלא אך ורק לייצג את המדינה שלנו בכבוד ולהישאר נאמנה לערכים שלי כבחורה דתייה. דאגתי להודיע מספר פעמים לכל מי שרק אפשר מטעם בית הנשיא שאני שומרת נגיעה".

היום, שגריר ארצות הברית בישראל מוסר כי נשיא ארה״ב ביידן מעריך מאוד את הופעתה בפניו ואת זה שהיא נאמנה לדת שלה ולדרכה באופן אישי. שמחים לשים את הסיפור מאחורינו. צפו במסר המצולם