"תהיה עצמך, כל שאר האנשים כבר תפוסים": פסטיגל 2022 יוצא לדרך

אומנם אנחנו בשיאו של הקיץ, אבל הפקת הפסטיגל כבר עובדת במרץ על המופע השנתי שיעלה החל מחודש נובמבר. הבוקר (שלישי) הוכרז שם המופע –"פסטיגל על פסטיגל" שייתן הצצה אל מאחורי הקלעים של ההפקה הכי גדולה בחנוכה. צפו בוידאו

זמן צפייה: 01:16

המופע הגדול והמושקע ביותר של ישראל מגיע, ואיתו נבחרת הכוכבים שיעשו לכם את 2022. השנה הפסטיגל ייתן לנו הצצה מסקרנת אל מאחורי הקלעים של ההפקה הכי מטורפת שיש, פלוס דרישת שלום מ"ממלכת פנטזיה" - אחד הפסטיגלים האהובים בתולדות המופע.

בין הכוכבים שייקחו השנה חלק במופע הענק: אליאנה תדהר (בפעם ה- 12 ברציפות!), עדן חסון (שגם סיפר לנו שכתב והלחין את שיר הנושא השנה), עומר חזן, אגם בוחבוט, שלישיית מה קשור, אנה זק ועוד.

כתבות נוספות בתרבות ובידור:

העלילה תעסוק בסודות של מאחורי הקלעים של הפקת הענק. אליאנה תדהר מונתה לבמאית של המופע הענק כשלצידה עוזרת הבמאי הוותיקה בת אל בורנשטיין ונבחרת כוכבים מטורפת: עדן חסון, אנה זק, אגם בוחבוט, לינוי אשרם, עומר חזן, שחר סאול, אברהם ארנסון ועידן תלם. אליאנה תצטרך להתמודד עם זינה, הכוריאוגרפית החדשה של הפסטיגל שיש לה תכניות משלה, ועם סנדרה שדה, מנכ"לית הפסטיגל הקשוחה.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-news-biladi-self-2207261601' autoplay='0' credit='' desc='מאחורי הקלעים של פסטיגל 2022' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/t_app_16x9/v1658846047/uploads/2022/903190499.jpg' kid='1_yternblb' duration='']

את כל התהליך מתעדת אדווה סקופ (יעל אלקנה) כתבת התחקירים שמדווחת על כל הקשיים בהפקה המחודשת (ויש בלי סוף), ורגע לפני שהיא מתייאשת היא מקבלת טיפ משועלי הפסטיגלים הוותיקים, מוכרני המרצ׳נדייז של הפסטיגל אסי ישראלוף וציון ברוך ומוצאת את עצמה יחד עם כוכבי הפסטיגל ביקום מקביל - בממלכה האבודה. אותה הממלכה שכיכבה באחד הפסטיגלים האהובים והאייקוניים בתולדות הפסטיגל (2006). אליאנה והחברים פוגשים שוב את מלכת הקור החלופית, הנסיכה, השומרת האישית שלה לוחמת האור, הנסיך ואת זמר הממלכה ויחד נקלעים לשלל הרפתקאות מטורפות.

אנה זק
אנה זק | צילום: ירדן בר עבור סולן הפקות

עדן חסון
עדן חסון | צילום: ירדן בר עבור סולן הפקות

בשונה משנים קודמות, השנה צפויים לצאת גם שירים מקוריים של המופע (בנוסף ללהיטים המוכרים של הכוכבים) שיכללו באלבום EP מיוחד שעתיד להיחשף לקראת יציאת סרט המופע. חנוך רוזן, הבמאי המיתולוגי של המופע, סיפר לנו שבשונה מהמופע הקודם שהיה מאוד רגשי, השנה הפסטיגל יכלול הרבה הומור עצמי ובידור תוך מתן דגש למסר: "תהיה עצמך, כל שאר האנשים כבר תפוסים".

אליאנה תדהר וחנוך רוזן
אליאנה תדהר וחנוך רוזן | צילום: ירדן בר עבור סולן הפקות

המופע יעלה לבמות החל מה- 27 בנובמבר.