אמיר פרישר גוטמן מגבש כתב תביעה נגד בית החולים איכילוב

פרסום ראשון: שלושה חודשים אחרי הגילוי שניתנה לו אבחנה שגויה, אמיר פרישר גוטמן מגבש כתב תביעה נגד איכילוב

פרישר גוטמן ז"ל במהלך הטיפולים באיכילוב

שלושה חודשים אחרי שהתבשר כי אינו חולה במחלת הסרטן, אמיר פרישר גוטמן מגבש כתב תביעה נגד בית החולים איכילוב.

 

לרשת סלבס נודע כי גוטמן שבימים אלו מתאושש מהחודשים הסוערים בחייו, שכר את שירותיו של ראש לשכת עורכי הדין בישראל עו"ד אפי נוה ממשרד נוה - אטיאס הנחשבים למובילים בארץ. השניים נפגשו לאחרונה והחלו לבחון את הדברים על מנת לגבש כתב תביעה נגד בית החולים איכילוב ורופאיו. על פי גורמים המעורבים בעניין, גוטמן ונוה עושים הערכת נזק כספי. התביעה על פי אותם גורמים צפויה לכלול סעיפים על עוגמת נפש, הוצאות כספיות גדולות וכמובן נזק כלכלי גדול שנוצר בעקבות אי הכנסת כספים בתקופה בה היה בטיפולים כימותרפיים ולכן עשרות פרויקטים בהם לקח חלק בוטלו, כמו השתתפותו במופע הקאמבק של להקת "היי פייב" ועוד פרויקטים נוספים. על פי אותם גורמים התביעה תוגש לבית המשפט בשבועות הקרובים.

עוד ברשת סלבס

טריילר חדש ל"וונדר וומן" בכיכובה של גל גדות

בחנו את עצמכם: איזה ספייס גירלס אתם?

פרסום ראשון: אלירז שדה בדרך לאקזיט השווה מיליונים

אמיר פרישר גוטמן ובנו בבית החולים בזמן האשפוז (אינטסגרם)
אמיר פרישר גוטמן ובנו בבית החולים בזמן האשפוז (אינטסגרם)

נזכיר כי פיי גוטמן הודיע בתדהמה בחודש יולי השנה כי הוא סובל מהמחלה מאז החלה התדרדרות במצבו עד שהחל כימותרפיה וטיפולים נוספים שהביאו כאמור לביטול פרויקטים שהבולט שבהם הוא מופע האיחוד של להקת היי פייב בה חבר. לאחר שמדינה שלמה כאבה . נודע לגוטמן בחודש יולי השנה כי חל בלבלול באבחנה וכי הוא אינו במחלה אלא בדלקת שתסמיניה זהים למחלת הסרטן

 

כזכור, הסיוט הרפואי של פרישר גוטמן החל בחודש מרץ השנה, אחרי בבית־החולים איכילוב בתל־אביב בעקבות כאבים עזים שמהם סבל. אחרי סידרת בדיקות מקיפה קבעו הרופאים כי הוא סובל מסרטן מסוג לימפומה שאינה הודג'קין. פרישר הועבר מידית למחלקה  האונקולוגית בבית החולים שם החל לקבל טיפול אינטנסיבי של כימותרפיה.

 

 

הטיפולים הכימותרפיים שפגעו במח העצם שלו הובילו להמלצה מרופאיו שעלו לעבור השתלה, אך מספר שבועות לפני ההליך התעורר חשד שהוא קיבל טיפול שגוי והוא כלל אינו חולה בסרטן. אמיר ובעלו ינאי טסו לאחר מכן לניו יורק על מנת לקבל חוות דעת נוספת בבית חולים מקומי, שם הרופאים איששו את החשד שאכן פרישר גוטמן קיבל טיפול שגוי.
בסרטן. "לפי מה שנראה, החזירו לאמיר את החיים", אומר אחד מחבריו. "זה פשוט מדהים, אושר גדול. נקווה שהבדיקות בארה"ב ישללו סופית את האבחנה".

 

מעו"ד אפי נוה לא נתקבלה תגובה. 

את תגובתו של אמיר פיי גוטמן לא ניתן היה להשיג.

מבית החולים איכילוב נמסר בתגובה: "בית החולים טרם קיבל כתב תביעה ובמידה ויקבל, יגיב כמקובל בבית המשפט".

Getting ready for tonight's premiere......

A photo posted by @amirfguttman on

רשת סלבס בפייסבוק. תנו לייק

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן