תשאלו את דודו

עכשיו כשרמת הסוכר בדם שלו התאזנה, יש כמה שאלות שרצינו לשאול את דודו טופז לפני שעוד משהו ישתבש. הוא לא היה שם כדי לענות, אז נאלצנו לעשות זאת בשמו

>>> תשאלו את דודו למה הוא ניסה להתאבד

איך שלא תשפטו אותו, הוא היה כוכב, "מלך הרייטינג" כפי שקובעת הקלישאה. אז נכון, עשו את זה קודם לפניו, וזה באמת לא משנה – כי אדם במעמדו, כפי שהוא ודאי רואה זאת, צריך לסיים בקלאסה ולקחת את מניירות הכוכב שלו עד לתא המאסר, איפה שיהיה קשה למצוא אקדח טעון כדי לדפוק לעצמך כדור בראש או חבל תליה ראוי, אבל כל חומר שמגיע במזרק יכול לעשות את העבודה. והאמת, לא חשבנו שדודו, זה שכל כך אוהב את עצמו, ישחית את עורו הצח וישסף את גרונו, עניין של אסטתיקה.

>>> תשאלו את דודו למה הוא הודה בהאשמות

כי הוא דודו טופז – זה למה. מדובר באחד האנשים הכי אגוצנטריים שנראו על המסך שלנו, תאב תהילה עם אגו מדושן היטב. באמת חשבתם שאחרי יותר מחמש שנים של קריירה שדשדשה בבוץ של רייטינג נמוך הוא לא ייקח על עצמו את האחריות? גם אם זכויות היוצרים על התקיפות שייכות בכלל למישהו אחר, אין אדם יותר מתאים מטופז ששווה לו מבחינה תדמיתית להיות חתום על העבודה הזו, שהיא אמנם שפל מדרגה מוסרי, אך עשויה היטב מבחינה מקצועית.

>>> תשאלו את דודו מה יש לו נגד נשים

שירה מרגלית חטפה גז מדמיע לעיניים ואגרופים לפנים – כי ככה יעשה למי שיש לה פרצוף יפה ומחזיקה בתפקיד שדרכו הרגיזה, לכאורה, את הבן אדם הלא נכון. יחסיו הסבוכים של טופז עם המין הנשי והמיזוגיניה הכרונית שלו עשויים לספק את הראיה המושלמת בכתב התביעה. בין אם זו המזכירה האישית והנאמנה שנזרקה לכלבים, חלי השמנה שהורדה על ארבע על מנת לשמש לוע נייד לבליעת כדורי שוקולד או נטליה אוריירו שכתפה הענוגה חוררה על ידי נגיסה נגועה בשנאת נשים טהורה. "דפוסי התנהגות אובססיביים", יטען הפסיכיאטר על דוכן העדים – הוא פשוט לא יכול אחרת. הפנים היפות, הילד שחזה באימו מותקפת – בואו נרסק את כל מה שנשי בה. זו פשוט החרפה של מחלה פתלוגית.

>>> תשאלו את דודו אם באמת לא היה לו זמן

ההיפך, היה לו יותר מדי זמן. שנים של חוסר מעש יכולים להוביל אדם למעשים קיצוניים. יש את אלה שהולכים לחוגי קרמיקה או לסדנאות טנטרה, ואחרים שמעדיפים לתכנן תקיפות על בכירים בתקשורת – הכל עניין של סדר עדיפויות. שרשרת האירועים ברורה: אתה מובטל כי כבר אין לך תכנית טלוויזיה, אתה מאשים את קברניטי הרשתות והאולפנים ושולח מישהו שיבהיר להם שהגיע הזמן לארגן לך ג'וב, שלא ישכחו שדודו טופז מחכה לטלפון, כי פתאום מתברר שהוא ממש, אבל ממש לא אוהב שיש לו זמן.

>>> תשאלו את דודו אם הוא עדיין משוגע

בעצם לא, עזבו. הסוגיה הזו נפתרה מעצמה כשפרקליטיו לא פסלו לחלוטין את האפשרות שקו ההגנה יתבסס על טענות הגורסות שטופז שסבל מאי שפיות זמנית בעת המעשים. אז כן, רבותיי, הוא עדיין משוגע. וחוץ מזה, בתור איש טלוויזיה, הוא בטח צפה בלא מעט סדרות, ואם בכל סדרת בתי משפט מישהו מצליח להשתחל מבעד לפרצה ולחמוק מעונש בגלל שגעון חולף, אין ספק שגם זה טריק שצריך לתת לו צ'אנס.

>>> תשאלו את דודו איך כל זה קשור לסוזן בויל

בכל ההמולה, מעניין לדעת אם טופז עוקב אחרי מלכת רייטינג נוספת שחווה ימים לא קלים. התמוטטות עצבים? אשפוז? הצחקתם אותו. הוא כבר שנים בביזנס והפישרית הקטנה הזו חוטפת שבץ מקצת פפראצי. מקום שני? הוא היה בתחתית ויצא משם בחיים. 200 מיליון צפיות ביוטיוב ויותר חיפושים בגוגל מפריס הילטון – הוא היה רוצח בשביל זה. או לפחות שוכר מישהו שירביץ מכות.

>>> השערוריות הגדולות של דודו טופז
>>> דודו טופז וחטא ההיבריס
>>> דודו טופס סוגר חשבון: סיקור מיוחד