האם פרשת אסיה ארג׳נטו תפגע בתנועת MeToo?

הארווי ויינשטיין ניסה לתפוס טרמפ על סיפורה של השחקנית שנתפסה על חם עם קטין, אבל ייתכן שדווקא גרסת הצעיר מבהירה עד כמה התנועה בכללותה חשובה

אסיה ארג'נטו, שחקנית אמריקנית
אסיה ארג'נטו, שחקנית אמריקנית | צילום: רויטרס

מאז פרשת השחקנית האיטלקייה אסיה ארג'נטו, ממובילות קמפיין מי טו - שהואשמה בניצול מיני של קטין והשתקתו בתשלום - רבים השתמשו בסיפור כדי לערער את אמינותה של תנועת מי טו, כולל עורך הדין של הארווי ויינסטיין.

 

הניסיון של ווינסטין לתפוס טרמפ על הסיפור לא יכול להשכיח את העובדה שיותר משמונים נשים סיפרו כי הותקפו והוטרדו מינית על ידי המפיק ובטח שהוא לא יכול למחוק את ההקלטה, בה הוא אוא מבקש ממנה להמתין לו בזמן שהוא מתקלח ואומר שהוא רגיל לגעת בחזה של נשים.

 

כתבות קשורות


"הוא אמר שאני הפנטזיה שלו": פרטים חדשים על פרשת אסיה ארג'נטו |22.08.18
וידוי כואב על במת פסטיבל קאן: "הארווי ויינשטיין אנס אותי פה" |20.05.18

 

דווקא הדברים שאומר היום ג'ימי בנט, השחקן הצעיר שהאשים את ארג'נטו בניצול מיני, מוכיחים את הצלחתו של קמפיין מי טו, והשפעתו גם על גברים שנוצלו. עיתון הניו יורק טיימס חשף בתחילת השבוע כי ארג'נטו שילמה 380,000 דולר לבנט כדי להשתיק תביעה לפיה קיימה איתו יחסי מין כשהיה קטין בן 17 והיא בת 37.

 

השניים הכירו כשבנט היה בן תשע וארג'נטו שיחקה את אימו. היא הכחישה שאי פעם קיימה איתו יחסים וטענה כי בן זוגה אנתוני בורדיין, השף המפורסם שהתאבד לפני חודשיים, הוא שהחליט לשלם לו את הכסף כדי להשתיק את הסיפור.

 

תכתובות סמסים בין ארג'נטו לבין חברה וגם סלפי שלה במיטה עם השחקן הצעיר שנחשפו אתמול מערערים כמובן את אמינות הגרסה שלה. ועדיין, אין קשר ביניהם ובין המהפיכה העולמית שארג'נטו היא רק אחת מהמובילות שלה.