הצלצול הגואל בישראל: מה עושה מריו לופז בארץ הקודש?

בניגוד לרוב חבריו, מריו לופז הצליח להישאר רלוונטי גם עשרות שנים לאחר שכיכב כחתיך של השכבה בסדרת הנעורים. תפסנו אותו לשיחה בין הטבלה לביקור בכותל

מריו לופז. השר לוין לא מזהה במי מדובר
מריו לופז. השר לוין לא מזהה במי מדובר | צילום: רויטרס

"את 30 השנים שעברו מאז כיכב כסלייטר, החתיך של השכבה, בסדרת הלהיט הצלצול הגואל - בקושי רואים על פניו של מריו לופז. אבל סביר להניח שרוב הישראלים שנתקלו בו השבוע כשסייר ברחבי ישראל כאורח של משרד התיירות - לא ממש זכרו מאיפה הוא מוכר להם, אפילו לא השר שאחראי לביקור שלו. "אני בקושי רואה טלוויזיה, אבל יש לו רזומה מרשים", מסביר השר יריב לוין. אתם ודאי תוהים למה למשרד התיירות להזמין לישראל כוכב מהניינטיז שרבים מאיתנו לא זוכרים - אבל הקהל הישראלי הוא לא קהל היעד של הביקור הזה, אלא יותר ממיליון העוקבים בחשבון האינסטגרם של לופז"

"בניגוד לחבריו בתיכון של הצלצול הגואל, לופז הוא היחיד שהצליח להמציא עצמו מחדש והפך למנחה פופולרי בפריים טיים האמריקני בתוכניות כמו "אקס פקטור". לופז מקיים בינתיים את חלקו בעסקה, כנוצרי מאמין; הצלצול הגואל שעניין את לופז במסעו בישראל היה זה של פעמוני הכנסיות השונות שבהן ביקר. וזו גם הסיבה שלמשרד התיירות היה הרבה יותר קל לשכנע אותו להגיע לכאן, בתקופה שבה יותר ויותר אומנים ומפורסמים מעדיפים להימנע מהבעת תמיכה בישראל"