הראל סקעת חוגג עשור של פעילות עם סיבוב הופעות חדש

הראל סקעת עם מופע חדש, תערוכה של פיקאסו בתל-אביב וגם: רונית שחר משיקה אלבום חדש • כל ההמלצות לבילוי השבוע

הראל סקעת
הראל סקעת | צילום: יח"צ

אומנות: "The Mystery of Picasso"

 

מתי: 08.03-11.04, א-ה': 12:00-21:00, יום ו': 10:00-14:00

איפה: גלריית אלטמן, רוטשילד 1, תל-אביב

 

 

גלריית אלטמן מציגה- תערוכת גרפיקה וקרמיקה של פבלו פיקאסו. תערוכה יחידה מסוגה בארץ תציג עבודות גרפיות וקרמיקה "המסתוריות של פיקאסו" מאת פבלו פיקאסו ותפתח את שעריה בגלריית "אלטמן" בתל אביב.

 

התערוכה תציג עבודות גרפיות נדירות מאוספים פרטיים, שעד כה לא נגישים לקהל, לצד יצירותיו של פיקאסו מסדרות כגון "קוקטו", "הסוויטה של וולאר", "ליזיסטרטה", "שוורים וטוריאדורים" וכן דיוקנה של ז'קלין רוק, אשתו האחרונה של פיקאסו. רוב היצירות בתערוכה הן בשחור לבן. הנושא המשותף של 25 היצירות הגרפיות הוא תאווה, תשוקה וארוטיקה.

 

מחיר: מבוגר: 30₪ ילדים (מתחת ל18+): חינם


פרטים נוספים ניתן למצוא כאן


 

Pablo Picasso, Minotaur, 1933 copy
Pablo Picasso, Minotaur, 1933 copy | צילום: יח"צ

מוזיקה: הראל סקעת במופע מיוחד לכבוד יום האישה

 

מתי: 08.03, פתיחת דלתות: 20:00

איפה: מועדון התיאטרון, תל-אביב

 

חלפו יותר מעשר שנים(!) מאז יצא הסינגל הראשון של הראל סקעת כזמר מקצועי - "ואת", וכעת הוא חוזר עם אוסף חדש וחגיגי, "אהבה מסובבת הכל", שבא לסכם את העשור האחרו.

האוסף יקבל תרגום בימתי מרענן ומפתיע בדמות מופע חדש, צבעוני ומקפיץ, תחת אותו שם - "אהבה מסובבת הכל", ובו ישיר הראל את כל הלהיטים האהובים והשירים החדשים.

 

סקעת נמצא באחת התקופות הפוריות בקריירה שלו עם המופע המצליח "אהבה מסובבת הכל" בסיבוב הופעות ארצי רחב, שפט זו העונה השלישית בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", משתתף בהצגה עטורת השבחים "עלובי החיים" ועוד. אורחת מיוחדת: דנה אינטרנשיונל.

 

מחיר: 149₪


כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 

 

במה "הלובי של קובי"

 

מתי: 04.03, 20:30

איפה: צוותא 3

 

קברט סאטירי שמעז להגיד בהומור ובשירה את מה שרבים אינם מעיזים להגיד בלחישה. הפזמונאי קובי לוריא, חש שחייבים לדבר. ואם אי אפשר לדבר - אז לכל הפחות, לשיר.

 

יחד עם הזמרים צבי שרף, בן יוסף ושרית שחף, הוא יוצא למסע מוסיקלי, של שירים קלאסיים, לצד רפרטואר של שירים קברטיים, העוסקים בנהירת הישראלים לברלין, במרוץ אחרי הדרכון השני, בדמוקרטיה הישראלית השברירית, בסתימת הפיות וכמובן לא שוכחים גם לשיר שיר הלל לראש הממשלה ולבעלה. בכל פעם שהמופע עולה, ניתן למצוא בתנור משהו חדש ואקטואלי.

 

מחיר: 85₪


פרטים נוספים וכרטיסים ניתן למצוא כאן


 

מוזיקה: רונית שחר במופע השקה חגיגי, אורח מיוחד: עידן רפאל חביב

 

מתי: 04.03, תחילת מופע: 22:00

איפה: זאפה תל-אביב

 

כשמאחוריה חמישה אלבומי סולו, מגוון שיתופי פעולה מוסיקליים ודרך ארוכה אל לב הקהל הישראלי, משיקה רונית שחר אלבום סולו שישי במופע חגיגי עם כל שיריה האהובים.

 

מעל לעשרים שנה עברו מאז גילינו אותה ב"שלום לתמימות", אלבום רוק זכור ואהוב במיוחד אשר זכה להצלחה גדולה, הגיע למעמד של פלטינה, והביא ללב המיינסטרים הישראלי את הזמרת והגיטריסטית שהייתה מוכרת אז כחלק מהלהקה שליוותה את שלמה ארצי.

 

במופע תבצע רונית את מיטב שיריה לצד שירי האלבום החדש, ביניהם:

"שלום לתמימות", "אהוב יקר", "נורית", "תרגעי עכשיו", "להתחיל להמשיך", "ועכשיו ניגע", " כאן זה לא אמריקה" ושירים נוספים שכתבה גם לאחרים.

 

מחיר: 125₪


כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 

מיוחד: 12 שולחנות וסיפור

 

מתי: 08.03, 19:30

איפה: בית אריאלה, תל-אביב

 

לרגל יום האישה הבין לאומי, יתקיים בבית אריאלה  מפגש עם 12 נשים מובילות ופעילות שיספרו על הדרך שעשו. חלקן יספרו על פעילות ציבורית, חלקן על הגשמה קרייריסטית וחלקן יחלקו סיפורי חיים מרתקים אודות התמודדות עם קושי וצמיחה מתוכו.

 

כל הסיפורים מסופרים בפורמט אינטימי סביב שולחנות, ובמהלך הערב הקהל מוזמן להצטרף לשלושה שולחנות על פי בחירתו. בין היתר נשמע את שירה אוחיון, אקטיביסטית פמיניסטית מזרחית ממייסדות "הקשת הדמוקרטית המזרחית", את הרב עדית לב, מנהלת תחום צדק חברתי בארגון "רבנים למען זכויות אדם", את עו"ד לאה מילר-פורשטט, מיוזמי פרויקט Come True, המחזיר לספסל הלימודים באוגנדה ילדים דרום-סודנים שגורשו מישראל ואת ענת דרייגור, כדורסלנית עבר מעוטרת שהקימה את "היכל התהילה - כדורסל נשים בישראל", מיזם שמטרתו תיעוד ושימור ההישגים וההיסטוריה של כדורסל הנשים בישראל. הכניסה חופשית בהרשמה מראש.

 

זהו מפגש שלישי בסדרת "12 שולחנות וסיפור" שפיתחה וערכה מירי שחם, אשר מציעה מפגש בין אנשים סביב סיפורי זיכרונות המסופרים בפורמט אינטימי, סביב שולחנות. במהלך הערב הקהל מוזמן להצטרף לשלושה שולחנות על פי בחירתו.

 

** הכניסה חופשית **