מחולון ל"הפמליה": ענבר לביא כבשה את צמרת הטלוויזיה האמריקנית

לפני 15 שנים, ענבר לביא עוד עבדה בחנות סרטי וידאו ועם לא מעט נחישות ואמביציה, היא הגיעה לסדרות נחשבות על המסך בארה״ב. כמה מאתגרת הדרך לפסגה כשאת נוחתת בהוליווד בגיל 17?

ענבר לביא
ענבר לביא | צילום: יח"צ

ענבר לביא, שנחשבת לאחד השמות הכי חמים בטלוויזיה האמריקנית היום, לא באמת צריכה את אירועי ההשקה הישראליים כדי להמשיך ולטפח את הקריירה הבינלאומית, אבל לא משנה כמה רחוק תגיעי - תמיד נחמד כששומעים על זה גם בבית.

 

לפני 15 שנה, לביא עוד הייתה תיכוניסטית שעובדת בשעות אחר הצהריים בחנות "ענק הוידאו", היום כבר קשה למצוא ספריות וידאו אבל את לביא אפשר למצוא בין המדפים.

 

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

בעקבות פרסומת: נועה קירל עוברת שיימינג בוטה

צרות לסרט החדש של גל גדות

אמיר פרישר גוטמן בהרצאה שכתב: "תחיו כאילו אין מחר"

כשבוחנים את הרזומה שלה, נדמה שמשהו חסר - איך הצליחה בחורה שנולדה וגדלה בישראל לקבל שורת תפקידים קבועים בסדרות הכי פופולריות על המסך ולככב בתפקיד ראשי בסדרה "מתחזים" שנמכרה ברחבי העולם וזוכה כעת לעונה שניה? נכון, גל גדות הוכיחה לנו כבר שהכל אפשרי, אבל בניגוד לגדות - לביא התחילה את הקריירה שלה בארצות הברית מאפס, בלי שפיתחה כבר קריירה משגשגת בישראל וגב כלכלי שתמך בה בריצות בין האודישנים.

 

 

קסניה
קסניה | צילום: ניר פקין

היום ענבר כבר יכולה לחזור בראש מורם לארץ, בידיעה שההחלטה לעבור בגיל צעיר לניו יורק ואז ללוס אנג'לס השתלמה. השמיים הם אולי הגבול - אבל לדרך אל הגבול הזה יש מחיר, ואת החוויות הלא קלות שעברה ענבר בדרך לשם, היא כבר לא תוכל לטאטא מתחת לשום שטיח אדום.