מסיה ועד לואי סי קיי: כל ההופעות מחו"ל בקיץ הקרוב

סיה, פארל וויליאמס ואפילו לואי סי קיי. הקיץ הזה אורחים רבים הולכים להגיע מחו"ל. מפת ההופעות המלאה

סיה
סיה | צילום: צילום מסך -

יוקר המחייה? חרם בינלאומי? הבעיות האלה לא מונעות בינתיים מטבלת המופעים של הקיץ להתמלא בקצב חסר תקדים. ובניגוד לעונות קודמות - שבהן הגיעו לכאן בעיקר אומני עבר - השנה, המופעים רלוונטיים מתמיד.

 

הזמרת סיה תופיע כאן בשיא הצלחתה, והמופע שלה אף עבר מראשון לציון לפארק הירקון בגלל הביקוש הגבוה. את מקומה בלייב פארק ראשון ימלא פארל וויליאמס, שאחראי לאחד הלהיטים הגדולים של השנים האחרונות, ודיי אנטוורד. הרכב הרייב הדרום אפריקאי מוכיחים שיש בישראל מספיק קהל גם לאומנים מחוץ למיינסטרים.

>> איך היתה הופעתו של אלטון ג'ון בישראל?

>> כמה עולה כרטיס להופעה של פארל וויליאמס?

>> סיה בפארק הירקון.

>> לואי סי קיי מגיע לישראל.

 

 

לואי סי.קיי
לואי סי.קיי | צילום: מתוך קומדי סנטרל

גם בתחום הסטנדאפ אנחנו עם היד על הדופק. הביקורת על מחירי הכרטיסים הגבוהים למופע של לואיס סי קיי, לא הפריעה ל-17,000 מהם להימכר תוך יומיים. וגם חניבל בורס, שנחשב לאחד הקומיקאים המבטיחים בארצות הברית, ינסה להצחיק את הקהל הישראלי.

 

לצד האומנים הצעירים, גם מכונות הלהיטים יעבדו שעות נוספות. בריאן ווילסון, סולן להקת הביץ' בויז, יופיע עם אחד האלבומים החשובים של המאה העשרים, וגם הגיטריטס הוירטואוז קרלוס סנטנה, ענק הג'אז פאט מת'יני וכימיקל ברוטרס. וכעת מחכים גם לאישור הסופי של מוריסי, סולן להקת הסמיתס לשעבר.

 

אינפלציית המופעים השנה מגיעה אחרי הקיץ היבש במיוחד של השנה שעברה. הצלחת המופעים של הקיץ הזה תעזור למשוך אומנים נוספים בקיץ הבא, זאת כמובן בהנחה שהשקט היחסי יישמר.