חן אמסלם: "אני לא סיפור סינדרלה"

חן אמסלם, כוכבת "זגורי אימפריה", היא סיפור הצלחה של שחקנית עם שילוב של כוח רצון, נחישות וכישרון. יחד איתה אנחנו חוזרים אל תחילת הדרך, אל המקום בו גדלה שם חלמה להיות שחקנית מוערכת שכולם מכירים

חן אמסלם
חן אמסלם | צילום: צילום מסך -

 

סיפור ההצלחה של חן אמסלם מהיר אפילו ביחס לסיפורים אליהם התרגלנו: ארבעה חודשים אחרי שעברה לעיר הגדולה- היא לוהקה לסדרה שהפכה בדיעבד ללהיט הגדול ביותר של הטלוויזיה בכבלים אי פעם. משם הגיעו תפקידים נוספים, למשל בלהיט אחר של הוט, הסדרה "פצועים בראש", ואז גם המעבר הטבעי לתיאטרון - במחזמר "שיער". אבל אל תתבלבלו פה עם סינדרלה- נכון שאמסלם הגיעה מהפריפריה בעפולה והפכה כמעט בין לילה לנסיכה, אבל ביקור בעיר הולדתה מלמד שהיא תמיד הייתה כזו, זה היה רק עניין של זמן עד שכולם יבינו.

כשמנסים לכפות על חן את תבנית הלהיט המזרחי התורן - היא מתנערת מיד. לא נושאת דגל, לא דומה בכלל לדמות המשוחררת איתה נכנסה לכל סלון - חן מבקשת בכלל להשאיר את השד העדתי בתוך הבקבוק.

 

אין ספק שבלי מנה גדושה של מזל היא לא הייתה פה, אבל עכשיו כשזגורי אימפריה יצאה לפגרה ולא ברור מתי תחזור העונה השלישית- אמסלם מוכיחה שהיא הרבה יותר משחקנית של תפקיד אחד- ועולה על הבמה של תיאטרון חיפה בעיבוד לספר "חצוצרה בוואדי" של סמי מיכאל.