חמאס פרסם סרטון של נדב פופלוול, שנחטף מקיבוץ נירים

המלחמה הפסיכולוגית: ארגון הטרור פרסם סרטון של פופלוול בן ה-51 שנחטף ב-7 באוקטובר מקיבוץ נירים. אמו של נדב, חנה פרי, נחטפה גם היא ושוחררה מהשבי במסגרת עסקת החטופים הראשונה. אחיו, רועי פופלוול, נרצח בטבח. משפחתו של נדב ביקשה לא להציג את הסרטון

זמן צפייה: 02:33

מלחמה פסיכולוגית: חמאס פרסם היום (שבת) סרטון של נדב פופלוול, בן 51, שנחטף מקיבוץ נירים ב-7 באוקטובר. אמו של נדב, חנה פרי, נחטפה גם היא בשבת השחורה, אך שוחררה מהשבי במסגרת עסקת החטופים הראשונה. רועי פופלוול, אחיו של נדב, נרצח בטבח. משפחתו של נדב ביקשה לא להציג את הסרטון.

ממטה משפחות החטופים נמסר: "כל אות שמגיע מהחטופים והחטופות בשבי הוא קריאת מצוקה נוספת לממשלת ישראל ולעומדים בראשה. אין לנו עוד רגע לבזבז. עליכם לחתור ליישום עסקה שתחזיר את כולם כבר היום - החיים לשיקום והחללים לקבורה".

עמרי מירן וקית' סיגל
עמרי מירן וקית' סיגל

לפני כשבועיים פרסם חמאס סרטון של החטופים קית' סיגל ועמרי מירן. סיגל, בן 64 שנחטף מכפר עזה, אמר בסרטון: "אני רוצה למסור למשפחה שלי שאני מאוד אוהב אתכם. חשוב לי שתדעו שאני בסדר. אני מקווה מאוד שגם אתם".

מירן, בן 47 שנחטף מנחל עוז, פנה גם הוא למשפחתו, ואמר: "אני מתגעגע לכולכם. אבא, אחיי, אחותי, לישי אהובתי, רוני ועלמה בנותיי היקרות. השנה לא הצלחנו לחגוג שום חג ביחד בגלל המלחמה הארורה הזו. אני מקווה שלפחות את יום העצמאות נחגוג יחד כולנו".

הירש גולדברג פולין בסרטון שפרסם חמאס לאחר 201 ימים בשבי
הירש גולדברג פולין בסרטון שפרסם חמאס לאחר 201 ימים בשבי

ימים ספורים קודם לכן פרסם ארגון הטרור תיעוד של הירש גולדברג-פולין בן ה-24, שנחטף מזירת הטבח בפסטיבל נובה שליד קיבוץ רעים. גולדברג-פולין תועד בסרטון כשהוא מקריא טקסט שהוכתב לו עלידי שוביו.

בין היתר, הוא אמר: "יצאתי לבלות עם חברים, ובמקום זאת - מצאתי את עצמי נלחם על חיי עם פציעות קשות בכל הגוף". בנוסף, הוא נשמע מותח ביקורת על הממשלה ועל העומד בראשה בנימין נתניהו, על כך שכשלו להחזיר את החטופים הביתה, וקורא לעסקה מיידית.