בתפקיד קופידון: בית "האח הגדול" - השדכן הכי טוב של התקופה

כבר כמה עונות שהבית הכי מפורסם במדינה מצליח לייצר לא מעט זוגות ודווקא במקום הכי חשוף, תחת מצלמות ומול מיליוני צופים, נוצרו קשרים רומנטיים ואינטימיים די מוצלחים. אז רגע לפני שנתאהב שוב בדיירים החדשים שיגיעו לעונה החדשה, רצינו להיזכר בזוגות הבולטים והאהובים של "האח הגדול"

בר ואליאב | האח הגדול עונה 4

עונת החתונות של 2024 נפתחה עם שלוש חתונות מתוקשרות במיוחד שגיבוריהן הכירו בבית "האח הגדול". שחף וטליה, אליאב ובר ושי לי ושניר (ובקרוב גם ספיר ואברהם), הם דיירים לשעבר שהתאהבו מול כל המדינה והגיעו גם לחופה.
לקראת העלייה של העונה החדשה של הריאליטי המצליח, סקרנו כמה מהזוגות האהובים שהצליחו לפתח מערכת יחסים בבית ומחוצה לו.

דיאן שוורץ ונתנאל רודניצקי

דיאן ונתנאל נמשכו אחד לשנייה מהרגע שדיאן ירדה במדרגות ועיניהם נפגשו. כבר בימים הראשונים ולכל אורך שהותה של דיאן בבית - הם היו בלתי נפרדים. אחרי הדחתה המפתיעה נתנאל היה שבור לב ורק חיכה לסימן מאהובתו שבחוץ וכשהגיע המסר הוא התמלא אושר.
למעשה, בגמר נראה היה שנתנאל יותר התרגש לפגוש שוב את דיאן מאשר להגיע למקום הראשון.
אחרי יציאתו מהבית, השניים המשיכו בזוגיות עוד מספר חודשים עד שנפרדו. אוהדים שרופים של הזוג עוד הספיקו לדווח על ירידת עוקב אחד מהשנייה.
היום נתנאל בזוגיות ואבא טרי לתינוק בן שלושה חודשים, ואילו שוורץ - נכון לכתיבת שורות אלו - רווקה.

האח הגדול עונה 4
דיאן ונתנאל בסלון

 

דנית גרינברג ואליאב אוזן

דנית ואליאב עברו לא מעט טלטלות ביחסים ביניהם. נראה שהפרפרים התחילו כבר בבית אבל אז נכנסה נופר מור והיחסים בין השניים התערערו והזוגיות הפכה למשולש רומנטי מסובך. אליאב הודח בהפתעה מהבית והשאיר את שתי הבנות המומות ושבורות לב
מי לא זוכר את תגובתה האייקונית של דנית להדחתו של אליאב (רגע שנצור היטב אצל חובבי התוכנית בלב).
כשאליאב יצא מבית האח הוא ניסה את הקשר עם נופר אך זה לא צלח. כמה חודשים לאחר התוכנית אליאב ודנית חידשו את הקשר ביניהם ולבסוף התחתנו. לאחר שלוש שנים של נישואים הם עמדו על מדרגות הרבנות והגירושים שלהם סיפקו לא מעט כותרות וסקנדלים.
כיום אליאב מאורס ומצפה לילד ראשון ואילו דנית בזוגיות טרייה מחוץ לאור הזרקורים.

Jglbfk
המשולש המקורי | צילום: צילום מסך

 

 

תום חיימוב וגל גברעם

תום וגל או "קוף וקוף" (כפי שהם קראו זה לזו) הכירו בעונת ה-VIP של "האח הגדול". בעונה שלהם הכניסה הייתה מפוצלת: גל נכנסה ביום הראשון ותום נכנס ביום השני. הם אמנם היו מיוצגים באותה סוכנות אך לא הכירו לפני.
הכנות, האותנטיות והאנרגיות של גל גרמו לתום להתאהב בה למרות פער הגילים ביניהם. ככל שהעונה התקדמה הם צברו עוד חוויות משותפות, נחשפו לצדדים הרגישים אחד של השנייה והתאהבו יותר ויותר.
כשגל יצאה מבית "האח", תום נותר שבור לב והיא תמכה בו מרחוק וכמיטב המסורת אפילו הרימה מסוק בשבילו.
לאחר יציאתו של תום מבית האח השניים היו ביחד מעל לשנה עד לפרידה מתוקשרת.
בימים אלו תום מצטלם לעונה החדשה של "אהבה חדשה" בקרוב ברשת 13.

תום וגל

 

מגי טביבי וישראל אוגלבו

ישראל אוגלבו נכנס לבית האח על תקן רווק מבוקש וסוליסט. מרגע כניסתו הוא הצהיר שהגיע בשביל לקחת את המיליון ולכן הרגשות שלו כלפי מגי תפסו אותו בהפתעה גמורה.
מה גם שלמגי היה בן זוג שחיכה לה בבית, דבר שהצליח לבלבל אותה בהתחלה אבל הרגשות שלה כלפי ישראל היו חזקים יותר מהכול .
חודש לאחר היציאה מהתוכנית השניים נפרדו. ישראל אומנם לא זכה באהבה אבל יצא כזוכה הגדול של העונה.

ישראל ומגי בזמן איכות

 

 

מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה

מעיין נכנסה בתור האקסית של עומר אדם (לידיעת יעל שלביה). הם החלו כחברים טובים ובהדרגה הקשר בין השניים נבנה והם הצליחו לפתח מערכת יחסים זוגית יפה ומכבדת לעיני המצלמות.
לאחר יציאתם מהבית השניים הצליחו לתחזק זוגיות, עברו לגור יחד בדירה משותפת ואף התארסו. אלא שאחרי שלוש שנות זוגיות הם נפרדו בהפתעה שהכניסה את כל מדורי הרכילות לסחרור.
היום מעיין אשכנזי רווקה (הייתה מאורסת בשנית ונפרדה מבן זוגה) ואילו אביחי בזוגיות.

 

אז באיזה זוג נתאהב הפעם? נגלה את זה בקרוב, בעונה החדשה של ה"אח הגדול" ברשת 13

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-promo-P7230642' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_iu0k1fps' duration='80']