ההורים של עדן גולן לא נסעו לתמוך בה במאלמו - וזו הסיבה

עדן גולן שנסעה בשנה הכי מאתגרת לייצג את ישראל באירווזיון, לא תזכה לחיבוק מאמא ואבא שלה אחרי שתרד מהבמה, זאת בגלל שביקשה מהם לא להגיע. הנה הפרטים

החזרה השנייה של עדן גולן על בימת האירוויזיון. מאלמו, 2024
החזרה השנייה של עדן גולן על בימת האירוויזיון. מאלמו, 2024 | צילום: Sarah Louise Bennett / EBU

ההכנות לאירועי חצי גמר האירווזיון בעיצומן וביום חמישי הקרוב תעלה הנציגה של ישראל השנה, עדן גולן, עם השיר "הוריקן" על הבמה במאלמו. גולן, שתבצע את שיר מספר 14, תרד מהבמה ולא תקבל את החיבוק החם מאימא ואבא שלה, שלא הגיעו לשוודיה לתמוך בה בתחרות. הווקאליסטית המוכשרת, שנסעה לייצג את המדינה בשנה הכי קשה בהיסטוריה עם גל של אנטישמיות מפחיד, ביקשה מהוריה שלא ללוות אותה בחוויה הכי גדולה של החיים שלה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

רגע אחרי הזכייה שלה ב"כוכב הבא", התראיינו ההורים המרוגשים אדי ואולגה גולן והתגאו בכך שייסעו ויעודדו את בתם בגרין רום ברגע החשוב, אך נראה שהמציאות אחרת. למרות שגולן הכי צריכה את התמיכה שלהם, הם נמצאים כאן בישראל - וזו החלטה שלה. בריאיון ל"ערב טוב" עם גיא פינס, סיפרו השניים כי בתם ביקשה שלא יבואו. "לצערנו עדן ביקשה שלא נבוא. היא אמרה לנו 'אמא ואבא תישארו בבית ככה ארגיש יותר בטוח על הבמה כי זה מסוכן שם. אהיה הכי רגועה לדעת שאתם בבית'". עוד סיפרו, אך עם חיוך על השפתיים, "היה קשה לנו לקבל את זה, אמרנו ניסע, נתחפש ובסוף אמרנו שנעשה מה שהיא רוצה, נשב בבית ונסתכל בטלוויזיה".

View this post on Instagram

A post shared by EDEN GOLAN (@golaneden)

אביה של עדן אף הוסיף "המציאות סוריאליסטית לגמרי, לא תיארנו לעצמנו שבסופו של דבר זה יהיה המצב, שהמדינה שלנו תייצג את המדינה והעם שלנו על הבמה הכי גדולה בעולם מול מאות מיליוני צופים ברחבי העולם ואנחנו נהיה חלק מהם ונצפה מהמסך אבל עדן היא מאוד מפוקסת במטרה במה שהיא עושה. היא רוצה לעשות את זה הכי טוב והיא ביקשה מאיתנו להישאר כדי שהיא לא תדאג, אז לא יכולנו שלא להיענות לבקשה למען המטרה והמשימה שלה לעשות את ההופעה כמה שיותר טוב".