"פרצופה המכוער של המדינה": ניר אבישי כהן נגד יוסף חדאד שנבחר להדליק משואה

חודשים ספורים לאחר הסכסוך הפומבי ברשתות החברתיות, יוצא "האח הגדול" ודובר "שוברים שתיקה" לשעבר, ניר אבישי כהן, התבטא בחריפות כנגד יוסף חדאד שנבחר להשיא משואה ואף האשים את ישראל בכיבוש פלסטין

האח הגדול ניר אבישי כהן

יוצא "האח הגדול", ניר אבישי כהן, שמאלני קיצוני ודובר "שוברים שתיקה" לשעבר, שלא חוסך בדעותיו ברשתות החברתיות למרות שאינן בקונצנזוס, החליט הפעם לשים על המוקד את המסביר הלאומי יוסף חדאד, שנבחר להשיא אחת מבין שתיים עשרה המשואות בטקס בהר הרצל. למרות שרבים פרגנו והתרגשו מהבחירה בחדאד, בן למשפחה ערבית נוצרית מחיפה שפועל ימים כלילות למען ישראל, יש מי שהחליט למחות על ההחלטה. בציוץ שהעלה לרשת ה-"X", כתב אבישי כהן:

זו לא הפעם הראשונה שאבישי כהן וחדאד מנהלים סכסוך פומבי ברשתות, רק בנובמבר האחרון, כשסיים את שירות המילואים שלו, פרסם ניר פוסט שעורר סערה, כשטען בין היתר כי "הטבח לא קרה בוואקום. קדמו לו 56 שנים של שליטה צבאית על העם הפלסטיני בגדה המערבית, ו-15 שנים של מצור הדוק על רצועת עזה. הדם של 1400 נרצחי הטבח הוא על הידיים של חמאס, אבל ישראל תרמה תרומה משמעותית לאפשרות של מפלצת החמאס לצמוח". חדאד, לא יכל להישאר אדיש וקרא לו לשתוק.  "תודה על שירות המילואים שלך, באמת מעריך את זה. עכשיו כשסיימת את המילואים, השירות הכי טוב שתוכל לעשות למדינה זה פשוט לשתוק שאף אחד לא ישמע את דברי הבורות והצדקת הטרור שלך". הסערה לא הסתיימה שם מאחר וכהן לא אהב את הדברים שכתב חדאד ואיים כי יתבע את חדאד על הדברים שאמר "מי אתה שתגיד לי לא להביע את הדעות שלי?", כתב והמשיך, "אני מעולם, אבל מעולם לא הצדקתי טרור. מה שכתבת זו דיבה, ואני מתכוון לתבוע אותך. ניפגש בבית המשפט".

יוסף חדאד
יוסף חדאד | צילום: חדשות 13