"תראו מה היה לי!": עדי בוזגלו חושפת את הבטן שלה לפני ואחרי הניתוח

עדי בוזגלו, שעברה לא מעט הליכים קוסמטיים לשיפוץ הגוף שלה בשנים האחרונות וכעת הגיעה לנחלה - חשפה לראשונה את השינוי הדרמטי שעברה באמצעות ניתוח בבטן שלה. אז איפה נרשמים גם?

אסי ועדי בוזגלו
איזה בודי. אסי ועדי בוזגלו | צילום: אור גפן

אין ספק שעדי בוזגלו הולכת ומשתבחת עם הזמן. בעונות הראשונות של "הבוזגלוס" היא הייתה במשקל של למעלה מ-90 קילגרמים ("ומאז הפסקתי להישקל", כך כתבה בחשבון האינסטגרם שלה), ובשנים האחרונות הציגה מהפך של ממש. דיאטות, ניתוחים ולא מעט הליכים קוסמטיים עברה בוזגלו - כשהיא מעולם לא ניסתה להסתיר את זה. כעת, אחרי שהכריזה כי היא שלמה עם המראה שלה ובאמת נראית הכי טוב מאז שאנחנו מכירים אותה - היא חושפת את השינוי הדרמטי בתמונות "לפני ואחרי" של הבטן שלה.

עדי בוזגלו
עדי בוזגלו | צילום: אינסטגרם

בינואר, עברה בוזגלו שאיבת שומן ומתיחת בטן, בהמשך לטיפולים נוספים שעברה בשנתיים האחרונות. "אמא על הבטן המושלמת שהוא עשה לי! שינה לי את החיים" כתבה והיללה את הרופא המנתח שלה, תוך שחשפה את הבטן היפה שנהייתה לה. בסטורי שאחרי, היא הציגה לעוקבים שלה את הבטן הרופסת של לפני הניתוח. כשהעוקבות התעניינו איך היא משמרת את הלוק החדש היא סיפרה: "זה לא קסם", מאחר ובוזגלו חושפת כי היא רצה, מתמידה בחלבון ומים.

עדי בוזגלו
ככה זה היה נראה לפני. עדי בוזגלו | צילום: אינסטגרם
עדי בוזגלו
עדי בוזגלו | צילום: אינסטגרם