"פחדתי שהילדים יקבלו את זה בטלפון שלהם": תמונות עירום של מירן בוזגלו הופצו ברשת

"הייתי בשוק, זה נוראי ומזעזע", אמרה מירן בוזגלו לאחר שגילתה כי סטיקר שלה בעירום, שהוכן באמצעות פוטושופ או בינה מלאכותית, הופץ בקבוצות הוואטסאפ. רגע אחרי הגילוי שיתפה איך סיפרה לילדים, וכיצד הם הגיבו

זמן צפייה: 01:00

ההתקדמות הטכנולוגית מביאה איתה דברים טובים, אבל גם המון אתגרים שהציבור ייאלץ להתמודד איתם. המשפיענית מירן בוזגלו, אשתו של הכדורגלן לשעבר וכוכבת הריאליטי המשפחתי, קיבלה אתמול הודעה כי סטיקר שלה עירומה, שככל הנראה נעשה באמצעים טכנולוגיים כמו פוטושופ או AI, מסתובב בוואטסאפ ומופץ בקבוצות נרחבות. בוזגלו ובעלה מאור המזועזעים שיתפו כיצד הגיבו למחדל, ואיך החליטו לשתף את ארבעת ילדיהם בדבר.

כתבות נוספות במדור סלבס:

"הייתי חייבת להראות לילדים ולהסביר להם שזה לא הגוף שלי ושעשו את זה בפוטושופ או בינה מלאכותית", אמרה והוסיפה: "הם לקחו את זה מאוד קשה", תוך שהיא מתעדת שניים מילדיה בוכים בהיסטריה. "אני חייבת להגיד שכששלחו לי את הסטיקר התכווצתי כולי, הייתי בשוק, זה נוראי ומזעזע", סיפרה למצלמה, ובעלה שישב לידה אף חיזק ואמר "היית חיוורת".

עוד סיפרה בוזגלו כי: "פחדתי שיקבלו את זה בטלפון שלהם. רציתי להסביר להם שזה לא הגוף שלי. עכשיו אני אישה בוגרת, די חזקה ואני עוד יכולה להתמודד עם זה, תחשבו על צעירות שנחשפות לדבר כזה. פשוט נכנסות מתחת למיטה, לא יוצאות ועוברות סרט אימה. צריך לחשוב לפני שעושים שטות כזאת".