חתול בשק: ה"חתולים" שנמסרו לעמותה למען בעלי חיים התגלו כחיה אחרת לגמרי

אזרח מודאג שמצא גורים בחצר האחורית שלו החליט לאסוף אותם ולמסור אותם לעמותה הדואגת לבעלי חיים. רק כשהגיע לשם התבררה האמת – אלה היו גורי שועל אפור

Fox Cat 2
שועל אפור | צילום: Arizona Humane Society

המתנדבים באגודה ההומנית של אריזונה, עמותה המסייעת לחיות מחמד למצוא בית חם, רגילים לקבל גורים יתומים של כלבים או חתולים. אך בשבוע שעבר הגיע לידיהם משהו אחר לגמרי.

כתבות נוספות

אזרח מודאג שמצא בחצר האחורית שלו צמד גורים אותם זיהה בטעות כחתולים, החליט לאסוף אותם ולהעבירם לעמותה. הוא היה בטוח שהוא עושה את המעשה הנכון, אך ברגע שהגיע למקום הבין שהוא עשה טעות חמורה בזיהוי. אלו לא היו חתולים – אלא שועלים אפורים.

שועלים אפורים נפוצים ברחבי ארצות הברית. הם קטנים למדיי ויש להם פרווה כתומה-אפורה. הם ניזונים בעיקר מעכברים וחרקים ומסוגלים אף לטפס על עצים.

בעמותה החליטו להעביר את הגורים למרכז שימור חיות בר שם הם יעברו שיקום וישוחררו לטבע לאחר שיהיו בוגרים מספיק כדי לשרוד בעצמם.

"בשבוע שעבר מצא שומרוני טוב מאורה של גורים מאחורי הבקתה שלו." נכתב בפוסט בפייסבוק של העמותה. "מבלי לדעת מה לעשות, הוא הביא אותם לעמותה, שם הצוות הווטרינרי שלנו קבע במהירות שאלו לא חיות בית! השועלים האפורים המקסימים האלה הועברו לידידנו במרכז לשימור חיות הבר בדרום מערב, שם הם ישוקמו וישחוררו לטבע כשיגדלו מספיק".

אולי יעניין אותך גם: מומחים ימיים באזהרה חריגה: אלה לא מדוזות - שמרו מרחק!

עוד הדגישו בעמותה כי גם אם היה מדובר בגורי חתולים, עדיף להשאיר אותם במקומם, כי פעמים רבות האמא עלולה לשוב. "אנו יודעים שהאינסטינקט הראשון כאשר רואים חתלתולים הוא לסייע במהירות. אבל למעשה, הדבר הטוב ביותר שאנחנו יכולים לעשות הוא להניח להם עד שאמא שלהם תחזור! אם אחרי שמונה שעות האמא לא חוזרת, אפשר להניח שהם יתומים".