לפני גיל 30: עדן חסון רכש וילה בשישה מיליון שקלים

עוד לפני שימלאו לו 30, הזמר עדן חסון קבע מזוזה בביתו החדש על יד הים - ולא סתם. מדובר בווילה רחבת ידיים המוערכת בשווי של שישה מיליון שקלים. כל הפרטים

עדן חסון

בעוד שלא מעט מתושבי ישראל בקושי סוגרים את החודש, ועליית המחירים רק הולכת וממשיכה, נראה שיש דווקא מי שמצליח לרכוש דירה, שלא נאמר וילה. ליד הים. הזמר המסלסל עדן חסון, עוד לא בן 30 וכבר יכול להיות מאוד מרוצה מההישג אליו הגיע, כשלאחרונה קבע מזוזה במשכנו החדש באיזור חוף אולגה. אחרי שהתגורר בשנים האחרונות בחדרה, או ליתר דיוק בשכונת גבעת אולגה שליד הים, החליט חסון להישאר באותו איזור ולפני שלוש שנים רכש מגרש לבניית בית חלומותיו. מי אמר שעבודה קשה לא משתלמת?

על פי ידיעה שפורסמה ע"י בר זגה ב"pplus", חסון סיים לאחרונה את הבניה של הנכס, ווילה של 200 מטרים בנויים ועוד כ-50 מטרים של חצר ובימים האחרונים נכנס לגור בה. למרות שכרגע הזמר רווק, בבית ישנם שבעה חדרים, מרפסות ושטחי אירוח גדולים ומפנקים. על פי הערכות שווי הבית כ-6 מיליון שקלים. בפוסט שפרסם אתמול ברשתות החברתיות תיעד את רגע קביעת המזוזה במשכנו החדש, מבלי לחשוף - לפחות כרגע הצצה לתוכו.

חסון מצטרף לשורה ארוכה של כוכבים בביצה שהתחדשו לאחרונה בנכסים חדשים, כמו יהודה לוי, עינב בובליל, נועה קירל ואחרים. מקווים שהמקום החדש יביא רק חוויות טובות, שפע וכמובן זוגיות טובה!