רימון הושלך לעבר ביתו של נאשם בניסיון החיסול של אלי מוסלי

במשטרת ראשל"צ התקבלה קריאה על רימון שהתפוצץ סמוך לבית פרטי במרכז העיר, בו מתגורר אחד הנאשמים בניסיון החיסול של מוסלי בתל אביב, עבריין המזוהה עם ארגון הפשע של ערן חייא. במקביל, מטען התפוצץ ברכבו של דמות המזוהה עם חייא בצפון תל אביב

ניידת משטרה בראשון לציון
ניידת משטרה בראשון לציון (ארכיון) | צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

מלחמות העולם התחתון: רימון הושלך הבוקר (שלישי) לעבר בית בראשון לציון, בו מתגורר אחד הנאשמים בניסיון החיסול של אלי מוסלי בתל אביב, עבריין המזוהה עם ארגון הפשע של ערן חייא. במשטרת ראשל"צ התקבלה הבוקר קריאה על רימון שהתפוצץ סמוך לבית פרטי במרכז העיר, וחבלנים שהגיעו למקום זיהו כי מדובר ברימון רסס. בתוך כך, מטען התפוצץ הלילה ברכבו של איש עסקים המקורב לפי המשטרה לחייא, ברחוב ברודצקי בצפון תל אביב. לא היו נפגעים.

כזכור, בשבוע שעבר הוגש כתב אישום נגד כמה נאשמים בניסיון החיסול של מוסלי, וזו לא הפעם הראשונה בשבועות האחרונים שרימון רסס מושלך לעבר בתי חשודים בתיק ולעבר בתי מקורבים לחשודים. ההערכה במשטרה היא כי גורמים המקורבים למשפחת מוסלי הם אלה שעומדים מאחורי הרימונים. במשטרה מעריכים גם כי שני הרימונים שהושלכו לפני שבועיים בבניין בו מתגוררת הזמרת עדן בן זקן במרכז העיר קשור לפרשה הזאת. ונראה שכלל התיקים האלה יועברו לטיפול ימ"ר תל אביב.

אלי מוסלי
אלי מוסלי בבית המשפט, 2015 | צילום: פלאש 90

בשבוע שעבר הוגש כתב אישום נגד 7 נאשמים תושבי המרכז, השייכים לחבורת חייא, שקשרו קשר לפגוע באלי מוסלי ממשפחת הפשע המוכרת באמצעות מטען חבלה במשקל 4 ק"ג של חומר נפץ. מכתב אישום מגלה כי ראש ארגון הפשע ערן חייא, שנמצא בחו"ל, הוא שקשר קשר עם עד המדינה - כדי שיחסל את מוסלי.