הותר לפרסום: בר אסור הוא החשוד ברצח במגדלי הצעירים בתל אביב

שלושה שבועות אחרי שדניאל אמינוב בן ה-23 נרצח בדירה במגדל בשבת אחר הצהריים, בית המשפט התיר לפרסום את שמו של החשוד ברצח - שירה בקורבן באמצעות נשק שהחזיק ברישיון מתוקף תפקידו כמאבטח

בר אסור, החשוד ברצח דניאל אמינוב במגדלי הצעירים בתל אביב
בר אסור, החשוד ברצח דניאל אמינוב במגדלי הצעירים בתל אביב | צילום: מתוך אינסטגרם

בר אסור הוא החשוד ברצח דניאל אמינוב במגדל הצעירים בתל אביב בחודש שעבר, כך הותר היום (חמישי) לפרסום. על פי ממצאי החקירה, אמינוב הגיע עם חברתו הקטינה לביתו של אסור, שם הוא שהה עם בת זוגתו. במהלך בילוי משותף שכלל שימוש בסמים, אסור ירה מסיבה לא ברורה באמינוב, באמצעות הנשק שהחזיק ברישיון מתוקף תפקידו כמאבטח. במהלך הדיון בבית המשפט התברר כי גם בת זוגתו הקטינה של המנוח הותקפה.

נציג המשטרה, רפ"ק אורן ששון, אמר במהלך דיון שנערך בבית המשפט בשבוע שעבר כי קיימות סתירות רבות בגרסאות של החשוד מאז שנעצר. "הגרסאות לא מתיישבות עם גרסאות העדים באירוע", אמר רפ"ק ששון, שהוסיף כי עולות שאלות שונות "בהקשר למצבו האישי של החשוד, למצב בעבודתו ולמקומות שהיה בהם".

רצח
דניאל אמינוב, קורבן הרצח במגדלי הצעירים בת"א

עו"ד מירון רוזנטל, המייצג את החשוד טען כי "מדובר בחשוד עם פוסט טראומה, כשלא ברור מה הייתה הסיטואציה בדירה".

עו"ד מירון רוזנטל
עו"ד מירון רוזנטל

אמינוב נורה למוות ב-20 בינואר בדירה בקומה 14 בבניין בדרך מנחם בגין שבתל אביב. צוות מד"א שהוזעק למקום ניסה לבצע בו פעולות החייאה - אך נאלץ לקבוע את מותו. זמן קצר לאחר מכן נעצר אסור, שטען בגרסתו הראשונית כי שב ממילואים בדרום.