"אתם גזעניים ומנמיכים את העם שלנו": לגל רובין נמאס לשתוק לנוכח התגובות הקשות על הזוגיות החדשה

גל רובין שמנהלת בימים אלו מערכת יחסים עם גבר ישראלי ערבי קיבלה תגובות קשות והחליטה להגיב לראשונה לכל המטקבקים. "אני לא טיפשה, תתנו לי קרדיט על הבחירות שלי" טענה

זמן צפייה: 01:00

כוכבת "הישרדות" גל רובין, שביום יום מתפקדת כאמא מסורה לשישה ילדים החלה לצאת בחודשים האחרונים עם יוצא הריאליטי "בואו לאכול איתי" מחמוד צפורי, שבקרוב יתמודד גם ב"מירוץ למיליון". מאז דבר פרסום הזוגיות, מקבלת רובין תגובות מזעזעות בלתי פוסקות הקשורות למוצאו של צפורי. בימים שחלפו העדיפה יוצאת הריאליטי לא להגיב בכדי לא להלהיט את הדברים אך נראה שהגיעו מים עד נפש והבוקר, החליטה לשים סוף ולהתייחס לראשונה לכל הרעל שמציף לה את התגובות בתמונות.

כתבות נוספות במדור סלבס:

"עד היום התגובות עברו לידי, כי אני לא מתעסקת עם אנשים שהם תת רמה, אבל יש דברים שלא כותבים ולא אומרים. אם אין לכם משהו טוב לומר אז תסתמו את הפה. אל תדון אף אדם עד שתגיע למקומו. מי אתם שתשפטו מישהו? מאיפה אתם יודעים כל בן אדם מה המסלול שלו" אמרה בסטורי ארוך שצילמה ברכב שלה. "אני לא מכוונת לקהל ברברי וצחצוחי שלא יודע לשלוט בפה שלו, שמזלזל באנשים. אני מכוונת לקהל מכבד לכל אדם באשר הוא לא משנה מה הצבע עור שלו ומאיפה הוא מגיע, מה שמשנה זה עבודת המידות והאופי שלו".

"אני לא טיפשה, אני בן אדם מאוד אינטליגנטי וחכם, אני אעיד בעד עצמי, אדם של אפס מילים רק מעשים וקצת לתת לי קרדיט על הבחירות שלי. אני חיים שלמים הובלתי לבד, אני התגרשתי בכוחות עצמי ויצאתי בשאלה בכוחות עצמי. תמיד הייתי שנויה במחלוקת וגם שם עשו עלי איזשהו חרם. אני פשוט לא עדר, אבל אני אחלה של בן אדם, אני בן אדם טוב שלא מתנשא מעל עצמו, ופשוט תלמדו לשמור לעצמכם את הדעות המטומטמות שלכם". רובין חתמה וסיכמה את דבריה כשטענה: "אתם יוצאים גזעניים באיך שאתם מדברים הכי מנמיכים אותנו את העם שלנו, השפה שלכם כלפי אמא לשישה. שפה מביכה, אני מתביישת בשבילכם על הלקסיקון הנמוך שלכם. אני פועלת למען עצמי ולטובת עצמי ולא במטרה לרצות אף אחד".